Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 5, 2010

*New Gadget...

Curhat by I E Z S M Y at 2/05/2010 09:27:00 PM
i got this..i got this...thanks to si dia...tapi sebenarnya ia adalah kepunyaan kami berdua..bukan sorang2 syok sendiri ok...nanti saya kena bayar balik separuh pada si dia...huhu..tak apa..i tak kisah pon...(^_^)

kamera ni adalah perkara yang tak di sengajakan...dan mungkin si dia yang agak teruja nak pakai kamera ni, sebab kerja dia banyak guna benda alah ni..so..hmmm..mungkin sebab tu lah agaknya...=/

dari satu kedai ke satu kedai kami masuk..bertanya macam2..kamera mana yang gambar cantik, kamera mana yang bagus dan bla..bla..akhirnya bertemu di sini...
*Cinta hati terbaru saya...dan si dia juga.......


gambar di atas tu hanya selingan..hihi...saya suka dengan taman tema kecil di atas yang ada dalam kedai saya beli kamera...nampak comel sangat..rasa seperti nak bawa balik ke rumah dan tambah aksesori2 yang saya ada dan bermain2 sampai lebam...hehe...maaf, saya berjiwa agak kebudakan dan saya akan jadi sangat teruja bila jumpa benda sebegini.........(^_' )


notasajasajatambah: ahad pergi gambang waterpark bermain air.........yey!


2 curhat:

I E Z S M Y on Sunday, February 07, 2010 8:47:00 PM said...
This comment has been removed by the author.
I E Z S M Y on Sunday, February 07, 2010 8:49:00 PM said...

time kasih...dlm proses nk cantikkan lg ni...hehe

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting