Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 25, 2010

*Niyang Rapik The Movie

Curhat by I E Z S M Y at 2/25/2010 11:41:00 PM
its only for information for you to know....sebab tak tau nak post apa....=)...

i will watch this movie tomorrow evening at 4 o clock....kononnya nak tengok malam lepas kerja, tapi terlupa esok adalah cuti umum...hehe...(sejak bila aku boleh lupa cuti umum nih..??) ini bukan kehendak saya untuk menonton, tapi kehendak si dia, jadi saya hanya menurut, sebab kalau bukan saya yang teman, sapa lagi..........

tak sanggup nak letak image poster cerita dia, sebab...hehe....FYI, saya adalah seorang yang penakut........(^_^)........


notasajasajatambah: minggu depan is bulan depan...MAC..sekejapnya rasa..........=/

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting