Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 7, 2010

*Menyampah........

Curhat by I E Z S M Y at 2/07/2010 09:44:00 PM
ok...fine..!time aku excited nak edit blog, upload gambar time tu la kau buat hal kan...!!!

itu adalah aura marah...terus bertukar...huhu...

hari ini saya tak boleh post....maksudnya saya tak boleh upload gambar....benci sungguh....ish...geram!salah line internet ke?kenapa dengan internet hari ni?macam ada yang tak kena je, tak bkelip2 tapi kenapa lembap??ish...encik streamyx, tolong jangan macam2 dengan saya ye!!!!hmmm....

esok aje lah ye............


notasajasajatambah: *saya suka sebab Mr.P dah datang...yey!! *saya tak suka sebab esok kerja......hate...!!!!!!!!!!!!!!!

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting