Saturday, April 23, 2011

Influenza in da house yaww!

Curhat by I E Z S M Y at 4/23/2011 11:41:00 PM
.
.

macam best je bila benda tu datang kan. ehh memang best pun, sebab satu badan akan rasa sengal2, kepala akan rasa kepeningan, cecair berkumpul dalam hidung, hidung gatal, bersin, tekak rasa perit, mata akan rasa stim separuh macam mata garfield. best kan? sila angguk.


dan yang paling menyerlah sekali, suara berubah jadi sengau. fine! wawawawwa!!!








T_________T









aku dah lama tak rasa macam ni, sejak bulan 8 tahun lepas, lepas tu aku sihat walafiat cuma pening2 stress tu biasa lah. hehe.

dan kali ni pertama kali dalam tahun 2011 ni, ia datang menyerang aku. terima kasih encik infuenza aka selesema aka demam aka apa2 je lah yang seangakatan, kerana singgah dalam badan aku. tak apa, aku akan musnahkan engkau dengan ubat ubatan yang boleh membuatkan kau tak senang duduk. eceh apa hal macam nak lancarkan misi perang je. hape entah.




ok lah nak berehat. bai!

i hate it. its hard to sleep when there's a hingus in my nose!




0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting