Friday, April 29, 2011

HAAA????

Curhat by I E Z S M Y at 4/29/2011 10:32:00 PM
.
.

siang tadi aku jalan2 kat blog abang nara sebab nak baca cite baru. memang ada lah kan.. tersangat lah baru.. iaitu...........jeng jeng jeng........



K-POP VERSI MALAYSIA.





K-POP?????








VERSI MALAYSIA??????









A WHATTT????














GELAK GULING GULINGGG!!!
HAHAHAHAHA!!!

ROTFL Smiley

ROTFL Smiley


ok. dah2 cukup. adoii aku tak kesah nak buat grup macam ni kan, tapi kot ye pun harus ke ada nama K-POP tu? hello? K stands for KOREAN ok and it means Korean Pop. bukan diorang sesaje letak name K tu kat depan. duhh..dah dok kat Malaysia ni letak la M-POP ke Malaysian Pop ke Pop Kuiz ke eh melalut. sebab sekarang tengah demam K-pop? so bila letak caption K-Pop, orang akan teruja lah, "wahhh k-pop malaysia lah." eee tolong lah. cuba kalau orang korea yang baca benda ni, sah gelak lagi berguling2 kot, "aahaha diorang nak tiru nama grup negara kita lah aahahaha" *dah translate bahasa melayu.


please find your own identity la weh..


eh jap jap, entah2 ni wartawan hiburan punya gimik kot. sesaje la tu nak publisiti. ye lah grup baru nak naik, kena la letak nama beh2 sikit. baru orang baca. ye dok? mungkin2. hehe.


meh tengok sikit gambo diorang ni. beh sangat ke tak. ada grup laki se, pempuan se.


24:7 ~1st ever kpop grup in malaysia konon. nama nak gempak gila la kan. duhh..

gula-gula: pesal tak letak gegula ke lolipop ke gula kastor ke?


ha beh tak? eee tak minat ah mokcik nengok nye. nak baca detail, klik sini.


aku nak pi layan 2PM lagi beh weh.. oh Chansung kuuu.. oh Taecyeon kuuu....

Smiley


ok dah bai!


ROTFL Smiley



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting