Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

Harini hari jadi anak sedara mokcik...

Curhat by I E Z S M Y at 4/27/2011 07:31:00 PM
.
.

hari ni adalah hari jadi anak sedara mokcik yang ke-?..jangan kepochi boleh..? bior mokcik je yang tau ke berapa. eh sapa mokcik? fine! it's me. -_- at least aku mengaku aku ni mokcik. aku adalah mokcik muda. ha gitu. haha.

ok dah.

pukul 7.30pm baru perasan yang arini hari jadi dia, tu pun sebab bukak fb, kat bawah 'upcoming event' tu tulih birthday dia. padahal pukul 4 dah bukak fb cemana boleh tak perasan entah. terus wish, yelah kang kata tak ingat birthday anak sedara pulak. kecik ati orang tuh.

SELAMAT HARI JADI MUHAMMAD DANIEL IRFAN!

aku sayang budak nih, sebab dia membesar depan aku. masa kecik, aku mandikan dia, pakaikan baju dia, main2 dengan dia, jerit2 marah dia dengan adik2 dia sebab buat bising, amik kaw! ajar dia buat keje sekolah. tu dulu, masa sekolah rendah, hingusan lagi. sekarang dia dah menengah n dah jadi budak JB. if cuti panjang baru dapat jumpa. sob sob. pehal sedih entah. =p

tapi bukan aku sayang dia sorang je ye. anak sedara mokcik ramai wehh.. satu dozen + 4 = ? ha ce kira ce kira. ramai kot. *masa raya nanti kopak aku. wuwuwu! tapi dia dengan 3 orang adik2 dia spesel sikit, sebab semua lahir kat sini, that means sama macam dia membesar depan mata aku. so sayang tu lebih sikit. hehe.


dear e-pan,

happy birthday, may GOD bless you, be a good boy, don't get into those puppy love, finish your study first! this year you will facing UPSR eh eh that was 3 years ago.. its PMR, study smart. you are the oldest, make ur siblings proud with you. belajo molek2 ok. sob sob.

from,
your moksu aka mokcik



tacing pulak dah. hehe. ok aku rasa korang dah tau la umur dia berapa kan. -_-'



ok dah bai!



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting