Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

Alahaiii.....

Curhat by I E Z S M Y at 4/07/2011 12:12:00 AM
maaf dah lama tak update yang baru..masa tak mengizinkan.... T__T

jadi, mari kita mulakan.....


#############################



situasi: dalam tandas East Coast Mall, Kuantan ( maaf ye cite dalam tandas pulak..hihi)

hari: ahad kot.. =)

masa aku masuk toilet, sangat ramai orang, pempuan je la kan, maklum lah hari shopping sedunia. ye ye jek. haha. macam2 pesen ada, pening haku.

bila dah buang apa yang dihajati, sila jangan bayang yang bebukan, aku pun keluar dari bilik kecik dalam tandas tu, dan terus pandang belah kanan, masa ni orang ramai tadi dah keluar, tinggal 2,3 orang je. kat belah kanan tu ada tempat hand dryer, dan mata aku terus ternampak LELAKI. tengah keringkan tangan dia kat situ. ok fine! lelaki ye. dalam tandas pempuan. 2 kali aku pandang. aku tak nampak muka dia sebab dia belakangkan aku.

masa tu aku dah agak cuak, macam2 aku pikir, eh tadi dah betul masuk toilet pempuan kan, lagi pulak mula2 masuk ramai pempuan, takkan keluar dari bilik kecik tu terus bertukar jadi tandas laki kot. huish! choiii!

aku pun buat biase je, pegi kat cermin, dan nampak lelaki tu keluar dari tandas. tiba2 ada sorang aunty ni cakap, 'ayyoo i ingat tadi lelaki woo...' aku senyap je, senyum. sebab dia bukan cakap kat aku pun, ada lagi 2 orang pempuan dalam tu..oh baru aku teringat...........


rupa-rupanya....















cik PENGKID....














ok..time kaseh cik pengkid sebab buat aku cuak sekejap...



dah bai!!!






0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting