Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 22, 2010

Di Sebalik Tabir

Curhat by I E Z S M Y at 8/22/2010 12:31:00 PM
saya tak tau nak opening macamana...ahh belasah je lah...kalau anda tengok facebook saya atau belog ini atau facebook ini, pasti berlambak sangat gambar wedding ini...betul tak??kalau tak betul buat2 betul =D ini bukan wedding saya ok..walaupun saya kadang2 bayangkan mahu seperti ini, tengok orang pasang pelamin, tolong deco2 apa yang patut, ke hulur ke hilir kelam kabut macam orang hilang laki, marah2 wedd planner sebab salah bawak kerusi tak cukup kain salah bawak bunga, tiba2 ada sedara mara yang nak ubah apa yang kita dah plan bla bla bla..ok cukup!!membebel pulak minah ni..tapi suatu hari akan saya alami jugak benda di atas tu..insyaallah...uuuu...=)

so, this is serba sedikit gambar yang belum di publish di mana2 lagi..di ambil dari kamera rahsia saya..haha...puan huda, awak tak tengok lagi pic ini...hahahhaha..(gelak jahat)


tengok, kerusi mawi yang besar gabak tu..5 orang duduk pun stabil lagi..yang bersaiz saya ok!=D

meja makan: sebelum

meja makan: selepas - putih bersih suci murni gitu

ok seterusnya....gambar ini tak ada kena mengena dengan persiapan ya...sekadar suka2 gedik mengada2 ambik kesempatan di sebalik kesibukan orang siapkan dewan tu..ihik ihik....

SAYA DENGAN INI....aaa...cop2 tergelak nampak gigi lah...
ok semula...

SAYA BANTAH PERKAHWINAN INI..!!!!
ciss muka nak tahan gelak je tengok...apa la budak nih....=/

NEXT!!!!!!

cepat tunjuk gigi!!orang nak amik gambo ni....
maka....
terjadilah ini....

bluuuuweeeeekkkkk!!!!!hah hah hah!!

sekian, terima kasih......(^_^)


notasajatambah: bila saya nak hadapi kejadian seperti di atas...hmmmm.....




0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting