Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 21, 2010

Compilation

Curhat by I E Z S M Y at 8/21/2010 08:14:00 PM
Feedback on my new hair

after 2 days mc, im back to my office with a new look..and, semua tergezut..hahaha..yelah, selama ni tengok rambut panjang aje..skarang tiba2 pendek..seharian jugak saya terima kata2 ni>lawanya, comelnya, nampak macam budak sekolah la, kenapa kerat rambut, eh dah kerat rambut..ha tu aje yang ingat..bukan nak perasan angkat bakul sendiri ok, tapi saya just copy paste apa yang mereka semua cakap...at least, with their feedback yang kadang2 buat saya kembang hidung, =8) saya tak salah potong rambut..haha. u know, with my face yang sangat lebar n tembam ni, i cannot run than just layer layer layer..dah boring jugak..so i decided tu cut pendek terus. ambik kau!=D mula2 macam tak yakin it suits with my face or not, but now i yakin..sangat suka..thanx zack! lagi 2 bulan i datang jumpa u ok! ^_^

Pendrive baru

yup saya dapat pendrive baru yang tiba2..haha..kisahnya, ok saya kan kerja kat hospital, setiap nurse incharge at ward, kami panggil dia sister..so, sister ni pinjam pendrive saya nak buat keje dia..aphal pulak dia nak pinjam?!?sebab pendrive ni dah terkongsi dengan si dia. si dia tu ada masalah pelupa, dan jarang bawak pendrive, hanya saya je yang selalu bawak pendrive ke mana2..gi bandar pun bawak..haha..sengal..so, si dia pakai la pendrive saya nak simpan kerja si sister ni..sebab tu sister ni pinjam pendrive saya konon nak betulkan balik kerja tu...fuhhhh explaination panjang gile!buat2 paham kalau tak paham ok. haha..then after several days, i keep on asking this sister, where's my pendrive..ha ada la alasan dia, ada kat orang ni la, orang tu lah..then one day, she called me at the office..pendrive awk hilang lah..tak tau kat mana, dah puas dah sister cari tak jumpa bla bla bla..dan saya at the same time menjerit jugak la..nasib baik dalam tu tak de gambar penting ke document penting ke apa ke..tak terasa sangat la..fuhhh kalau tak seminggu aku termenung kot..haha..then sister tu janji akan ganti balik...tadaaaa

yang hilang tu 2gb..tapi dapat ganti 4gb..hahaha gelak besar..lepas ni sister buat hilang lagi la boleh dapat 8gb plk...=D =D nasib baik biru ye..bagus2!
Lampu DIY

hari tu, hari dah tak ingat ye hehe..saya pergi giant, tempat saya beli barang dapur setiap bulan =) dan tiba2 si dia terjumpa lampu diy ni..cantik sangat sangat sangat!!tapi its diy kan..kena buat sendiri..mereka just jual bahan mentah aja, beli dan balik rumah buat sendiri..hmmm macam a bit difficult pulak bila tengok yang belum di bentuk, dan yang dah di bentuk jadi macam2 rupa..actually ada banyak saiz, kecik besar sedang, tapi yang sempat saya snap, yang saiz kecik..harganya, dalam myr40++ belum di bentuk and myr60++ kalau mintak orang tu tolong buatkan..hmmm sanggup hulur duit tak? =/


bahan mentah nya
harganya (saiz kecik)
kesukaan saya!!bluewhite.. (^_^)

ada satu stand lamp yang letak atas lantai, warna putih..sangat nice..kalau letak kat sudut2 bilik or ruang tamu or sebelah tv, tutup main lamp, on lampu diy ni, wahhh sangat romantik.hihi ^_^
sorry, tak dapat snap banyak gambar, takut tiba2 eyy you amik gambar ni beli lah!!ohhh suffferrr...saya tak ada duit masa tu... = o

at Kemaman Kopitiam

kualiti gambar kureng sikit ye..pakai kamera hp and no flash..masa ni baru balik dari majlis buka puasa at ofis, terus ke sini tolong si dia siapkan kerja..tengok ada 2 laptop lagi..=D pukul 12 baru balik..-_-

Eyeshadow

saya tak tau status eyeshadow ni macamana..kawan2 ofis kata, original but reject dari kilang..hmm entah..tapi status ia pada saya adalah terbeli ok...TERBELI..huh..sabar je lah..kisahnya, pukul 2pm saya turun ke lobi sebab nak guna wifi masuk facebook, and sorang kawan, i call her madam lee tengah syok tengok mekap..ok..saya pun join jugak lah..tengok punya tengok, konon kebal tak nak beli..lantak la cantik ke tak ke, tak nak beli..tapiii....dush dush!!macamana saya boleh terbeli yang ini...>( marah diri sendiri..tak pasal2 dah kredit myr50 pulak dapat gaji kena bayar..eeee!!

calvin klein or cap kambing?no explanation on the box..tapi ck ada mekap ke?hmmm nak tanya encik google lah..

24 colors..semua middle tone..tak terang tak gelap..

end of compilation...cukup bebelan saya dalam entry ni..dah penat menaip.. -_-


notasajatambah: pemberitahuan, sesiapa yang nak komen please klik pada date&time kat bawah setiap entry dan klik post a comment..maaf pada kesusahan ini, tapi saya tak boleh nak enable comment...huhu.. ='(



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting