Tuesday, February 14, 2012

The Tuesday Bluesss.

Curhat by I E Z S M Y at 2/14/2012 08:42:00 AM
hari ni...








dah start kerja. actually semalam. tapi semalam kena pulak batuk2, gatal tekak+tonsil, nak telan makanan pun sakit. maka EL la aku. haishh. nasib dah lepas kawen. kalau sebelum boleh meroyan haku tau jahh..


benda ni pulak aku dapat dari suami tersayang. ohh terima kasih abang.. lagi pulak hari ni hari kasih sayang kan..? ohh abang terima kasih dengan 'hadiah' ini. terharuuuwuwuu.. *tangan di dada mata ke atas.


lepas kawen, si dia yang kena batuk2 teruk, biasa lah lelaki sakit kejap je, lepas tu kena pulak kat aku jadi lama haa sampai sekarang. nak tidur pun payah. hmm Allah bagi dugaan..


kawen adalah seronok kbai! tetiba. haha.






mari membuat kerjaaaaa... zzzzz



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting