Wednesday, February 22, 2012

Sakit.

Curhat by I E Z S M Y at 2/22/2012 06:04:00 PM
semalam, pukul 11 lebih malam, aku dah tidur sebab mengantuk, dan batuk, dan selesema, dan demam sikit. si dia baru balik dari gym dan tengok keadaan aku yang teruk tu terus cakap.. "jom pegi klinik. bangun!" " alaa.. esok boleh? tak larat lah, ngantuk.." aku cakap. "takde2, sekarang. bangun cepat!" dont ever say no if he ordered something. hmm baik lahhh..

dengan mamai2 aku bangun, basuh muka tukar baju, terus pegi KPJ Kuantan Specialist Hospital. Dalam kereta lagi teruk batuk. aarrghh! mencik.
















hasil ke hopital, dapat la ini. sangat 'sedap' ubatnya. sampai rasa nak muntah makannya. eee.. dan MC dua hari. nasib report gaji dah siap. (-,-)






ok bai!





nasib dah lepas kawin baru demam.


1 curhat:

aishah on Friday, February 24, 2012 12:16:00 AM said...

semoga cpt sembuh dear...=)

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting