Tuesday, February 21, 2012

after 2 weeks..

Curhat by I E Z S M Y at 2/21/2012 12:12:00 PM
sejak minggu ni aku asik mengantuk je. mengantuk yang tahap maksimum. buat kerja dengan nombor pun boleh tertidur. eh apa kejadah tu teruk sangat? jadi aku telah menemukan jalan penyelesaian dengan.......... makan. welcome back myself! memang suka makan tak hengat.


kalau aku mengunyah, tahap kemengantukan tu kurang. haish.


jap.. tajuk tak ada kena mengena dengan isi entry ni. ok lantakkan.



hari2 aku bawak paper beg besar isi makanan. roti, coklat, biskut, yogurt semua ada. memang diperlukan di saat2 genting cam ni. haha. makan untuk hilangkan ngantuk, terbaik kan?















ini hal semalam. main boling dengan rakan sekerja. tapi, si dia yang tolong mainkan untuk aku.. haku ni dah pencen main boling dah jahh oiii..aku suruh le laki aku mainkan. haaa dapat first place grup haku ko tau jahhh.. dapat lah hamper tinggi melangit ni haaa.. ha kau ada? =D





ok bai!







asik letak gambar makanan je kan sekarang. haha.






0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting