Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 6, 2011

E-day > The moment of Engagement

Curhat by I E Z S M Y at 1/06/2011 09:52:00 PM
(^_^)

apa2 hal, senyum sampai sepet mata dulu..haha. SELAMAT TAHUN BARU! belum lambat lagi kan?hehe..azam korang?tahun lepas punya belum setel?ok.. saya pun sama.. hehe. ok cukup.

sori for the late update, saya bukan jenis yang kaki belog tak hengat. saya perlu ada mud untuk buat benda ni semua. hehe. so maknanya hari ni saya rajin, dan hari2 lain saya malas. haha. teruk pempuan nih. ish ish. geleng kepala. (-_-)

this is moment of engagement yang dah basi tu..tengok gambar ok. picture speaks louder than words.hihi =)

18.12.2010 - our engagement and his birthday
color theme - his side blue, my side pink (baru perasan combination kale ni cantik jugak iihhii)

sesi diskusi

pengantin keluar dari bilik, terus ke pelamin. eh pengantin? tolong jangan perasan ok. huh. =p tapi kawan saya sengaja panggil macam tu terus saya pandang. ok memang perasan!haha.
gambar nombor 3 dari kiri, tiba2 semut masuk dalam veil. ok tau la tengah sweet blood. huh. =D

sesi sarung cincin, salam dan peluk cium
dah jadi tunang orang. serius? T__T

yup serius. se-ri-usssss (e_e)

ok setel sudah. =) i love the bunga tangan sekilo tu. berat ok. T__T . oh ye love the bunga tangan maker also (^_^) love yuu huda!

done! jumpa di hari besar kami ya. insyaAllah.
(^,^)

notasajatambah: hari besar belum prepare apa2 lagi. haha.



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting