Friday, January 14, 2011

A Nite with Mr. Cousin

Curhat by I E Z S M Y at 1/14/2011 11:37:00 PM
ajakan last minit..tengah2 buat keje kat ofis, ceh buat keja la sangat padahal mengelamun lebih sebab malas. huh malas aje. ha..tiba2 mamat ni ym, huh kacau betul. "tolong teman beli hadiah untuk si dia malam ni.." oh si dia merujuk kepada orang special mr. cousin nih. hah?adoihh baru konon nak tengok ajl online malam nih. potong stim betul lah. tak tolong kang ngungkit pulak nanti. ha ye lah malam ni.. siap warning lagi mintak izin tunang sebelum keluar tau. ha yelah yelah. ish.

so lebih kurang 7lebih keluar la ke ECM. nak carik bantal je. semua kedai gift masuk. nasib masa terhad sebab keluar malam, kena beli sebelum 9.30, masa tu kebanyakan kedai dah tutup. kalau siang, confirm kepenatan la kot. dapat lah barang nya, then pegi makan kat Noodle Station. makan free okeh. masa yang di tunggu2. senyum sampai telinga. (^____^) I LIKEEEE..!!! =D

french fries yang gebu. tempura prawn yang tawar. *tempura prawn tak de sebab dah selamat masuk dalam perut masing2. haha =D

aci tak dah habis makan baru nak amik gambar. huhu. sebab masing2 dah lapar tak hengat. T__T

pinggan yang tak habis makan tu mr.cousin punya. tak senonoh, membazir. kan? ish ish ish. geleng kepala. nasib baik dia yang bayar. buat dek je. (-_-)

haa yang ni terbaik. licin. saya punya. hehehe. tinggal limau nipis je untuk dessert. pastu balik rumah sakit perut. haha.tak tipu je. oh ye, itu hot chocolate. bukan kopi. eh ada rupa kopi ke?entah.


terima kasih untuk makan makan. ha lepas ni belanja lah lagi ye encik kazen. hehe.


notasajatambah: entah



0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting