Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

E-day > Terima Kasih sangat banyak pada....

Curhat by I E Z S M Y at 12/28/2010 09:10:00 PM
ohh sebelum layan banyak gambar, saya buat entry ni untuk credit pada orang2 yang telah menjayakan majlis saya ni. cehh macam buat ucapan dapat award je kau ni..biasa orang buat kredit bila dah abih, ni mula2 dah buat.. hape lahh... =/

saya tak tau nak dulukan mana dulu, kira yang disenaraikan ni orang2 yang special dalam hidup lah gitu. hehe.

1. to my parents, and whole family...keluarga saya besar, tambah lagi dengan sedara mara, jadi lagi besar. terima kaseh banyak2! sangat hargai apa yang mereka telah buat.

2. Kakak saya, import from JB, haha. seminggu sebelum bertunang, saya dan si dia pergi ambik kakak kat JB, sebab dia lah orang yang paling banyak buat kerja. dari hantaran saya dan si dia, (hantaran sangat cantik!) pelamin mini, (simple n cantik jugak!), langsir rumah dan langsir bilik saya dan makan tengahari untuk majlis tu, bukan dia sorang je yang masak ok. ada lagi orang lain yang tolong2. (^_^)


2. my kesayangan, HUDA, awak semangat saya ok. terima kasih untuk alas hantaran, bunga tangan, veil and became my special OP for that day. sumpah juling mata nak pilih gambar terbaik. (@,@)


3. MUA yang mencantikkan saya. eh MUA ke, hmm will be someday. InsyaAllah. =) aka my BFF. AINA sayang kuww.. =) she's my school classmate. ramai puji mekap awak cantik, mekap ok bukan saya. haha. klik sini, ainamagicaltouch. nak mekap dari dia, boleh telefon or emel, price is reasonable.


4. cupcake comel. oh ye kek nya sangat sedap. hihi. boleh tengok kat fb beliau, klik sini..chef mazmi. saya order dua jenis, fondant and buttercream, untuk souvenir pada tetamu yang datang, harga berpatutan. oh tambahan, terima kasih untuk abang dan along sebab sponsor cupcake ini. hihihi.

fondant

buttercream

5. kakak saya lagi. bukan yang dari JB ok, tapi dari kuantan. oh saya dah bagitau kan keluarga saya besar, so saya ramai kakak. hehe. kak lina kuww...sebab tambah dadih dalam paper bag souvenir saya. suka! =) tapi orang tak sempat makan dadih tu pun. T__T

hmm sape lagi sape lagi...........

6. Beloved BFF and friends. walaupun tak ramai yang datang, saya tak kisah. sangat sangat hargai kedatangan korang. terharu.. T__T

7. si dia aka my tunang oledi maaa...haha. terima kasih untuk cincin yang dah di sarung oleh mak awak kat jari saya, untuk makanan2 yang dijadikan hantaran, untuk jambangan bunga yang awak bagi dan dan...oh private, tak boleh bagitau okeng...rahsia laki bini ni. haha =D

TERIMA KASIH PADA SEMUA YANG TERLIBAT. SAYANG SANGAT SANGAT PADA SEMUA!! cium cium sampai penuh gincu kat muka!

notasajatambah: gambar lagi, kendian eh....=)

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting