Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 11, 2010

*Pengembaraan bermula......

Curhat by I E Z S M Y at 1/11/2010 12:10:00 AM
">Hmm..kenapa lah susah sangat nak mulakan ayat ni…huhu…ok lah…terus aje..

Dari awal lagi saya rasa yang kereta si dia tak akan siap cat pagi ini..dan ia betul..sebab masa si dia pegi tengok keadaan kereta di bengkel, org tu kata petang nanti baru siap…haisshhh…memang dah agak dah pun..so hari ni keluar dengan kereta Pahang……
*lihat...dalam kereta pun ada Pahang...sgt patriotikkk...hihi...

Destinasi pertama adalah Kuantan Parade(KP)..sesungguhnya saya sgt tak suka pegi ke sini hari ahad sebab org2 nya sgt lah pelik..especially budak2 sekolah-hingusan-lepasan sekolah-felda yang macam….ohh..saya tak boleh sebut perkataan itu..huhu..mungkin itu style mereka yg sendiri, tp tolonglah tak boleh diterimaaaa!!!yg lelaki dgn seluar bwh kecik-hitam-rambut pacak konon2 punk-muka mcm pecah rumah..ish..tak boleh bygkan..dan perempuan dgn seluar leggings-baju agak ketat..tp anda itu berbadan agak besarlah..sgt tak sesuai pakai mcmtu..mungkin nak up to date, tapi..ish..tak boleh kutuk lebih2 ye..sudah2..cukup..pegi bayar bil celcom broadband dulu…

*Model sdg mengeluarkan duit utk bayar bil celcom....=)

Berbalik kpd tujuan saya pergi ke KP..nak beli skinny jeans..ok ia seluar bwh kecik..excuse me..i sesuai memakai seluar mcm ini ye..=p…hanya di sini je lah yang ada banyak variasi...

4 helai seluar masuk fitting rum…lastly..saya beli yang ini…

*the Voir Jeans...saya sgt selesa memakai brand ni...(background oleh comforter peribadi..)

Jeans dah dapat…seterusnya..kardigan jenis panjang tutup punggung..aiihh..susahnya nak dapat baju ni..ke musim nye dah habis..frust…masa tak ada duit mcm bsepah2-kat mana2 je ada..bila dah ada duit, terus tak ada…uuhuhu..lastly..malas nak carik dah…=(

Destinasi ke2..Berjaya Megamall…I like this place more than KP tadi…tp kat sini pun kdg2 ada je jenisan budak2 mcm kat atas tu td..tapi tak sebanyak KP…boleh tahan lg lah…sampai and terus makan kat DELIFRANCE BISTRO…

*Intro dari tuan punya makanan...=)

Di ikuti makanan2 tuan punya makanan...

*si dia>>>salmon..aa…saya just ingat salmon kat menu nya..=D

*saya>>>chicken lasagna with cheese..(the garfield’s fav food)..yummy!

*my hot chocolate…sedap…air si dia, apple juice>>lupa nak ambil pic..hihi

*the dessert>>>banana split…(si dia kata gune ais krim murah je…=/ )

Dah kenyang…dan bayar..dah pergi…terima kasih delifrance bistro…hihi..jalan2 dan mata saya ternampak satu cheongsam warna biru paras lutut….oh my..saya sgt teringin nak pkai cheongsam..(maaf..saya tak ambil pic, takut aunty tu jerit..Oii u buat apa tuu??!!)bukan sbb sempena CNY nnt..tapi teringin sgt2!!tlglah belikan saya satu sekarang..!huhu…tapi…mungkin saya akan beli tp bukan betul2 cheongsam, mgkin seakan2nya supaya saya boleh pakai byk kali..kerana jika saya beli yg betul2 cheongsam, bila pakai di waktu2 lain mungkin org akan pandang pelik sambil bkata..’apsal budak ni pkai cheongsam..?buang tebiat ke..?’dalam hati…dan saya dalam hati jg akan berkata..’oii suka hati lah..pakai bj jgk..kalau pkai bikini nak pandang mcmana pulak..?’sambil merenung mereka tajam…=D..ok sudahh!!banyak membebel la budak nih..ish…

'Abang, pegi la order pizza, saya nak tgk baju kat FOS yeh…’(pizza tu untuk family si dia..bkn utk kami lagi..huhu)si dia terus pegi tanpa ckp ape2..cehhh…atleast cakap la ok ke ape ke kan…

Sangat rindu pd FOS..(dah lama tak masuk sebenarnya..hehe)bahagian paling saya suka adalah baju longgok2 murah tu…kalau ada masa yang lama nak korek semua baju2 tu, kita akan jumpa baju yg cantik n simple n murah…dan anda mestilah yang pandai mengorek..haha…disebabkan saya pndai mengorek inilah hasilnya……


*Yang hijau itu hasil korekan..lagi dua dari lipatan n gantungan...=)

Tak byk masa nak pilih2 baju sbb si dia dah msj ‘lamanya..’ ok fine..nak pegi bayar lah nih..ish..kacau…dah bayar..dan keluar dgn muka tsengeh sampai telinga konon2 mintak simpati sbb lambat…hihi..

Terus keluar dari megamall..untuk pulang..eh bukan…kena pegi ambil kereta si dia dulu kat bengkel…heh..tak sabar2…


Dan kami pun pulang dgn Cicak yang baru…bersinar2 dia…si tuan punya pun excited aje…huhu…

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting