Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 9, 2010

*No title....(^_' )......

Curhat by I E Z S M Y at 1/09/2010 08:18:00 PM
Di pagi yg hening..cehh..mcm novel formal plk dh..ngade betul..straight to the point je lah...
Pagi tadi, sedang saya tgh bsiap2 utk kerja, si dia telefon..dan terjadi lah dialog serba sedikit ini..ehem2...

si dia: dh siap dh?
saya: siap?baru pkul brapa ni...(ms ni jam pkul 745, biase saya kluar rumah pukul 755)
si dia: tak delah, sbb nak hantar ayah kat terminal...
saya: laa..apsal smlm tak bgtau..(hampir bgaduh di situ..)
si dia: dh abg pon baru tau td..nk buat mcmane..
saya: ha..yelah..jap..skit lg..(dh cool down)
si dia: dh siap msj..
saya: ok

dan..telefon di letak..dan saya terus mengkelam kabutkan diri utk bsiap2..ish die nih...nasib baik tggal nak pkai gincu aje..ok..trus msj die dh siap, dan trus tggu si dia di dpn utk di pick up..hehe
dan pagi2 lagi dh jumpe future in law saya..tak pe lah..nnt hari2 bjumpe..aauuu....dan...(byk sungguh dan..ish) hari ini saya tidak bermotor tetapi berkereta..kereta ayahnye..lihat di bawah..
*ini lah dikatakan rakyat pahang sejati...sgt patriotik..haha..actually kereta ni lbh kurang same umur dgn si dia..sgt lama...

di tempat kerja...argghh..banyak kejeee!!!benci2..bulan januari adalah yg plg sibuk..every weekend mcm ade je keje tpkse buat...

17hb(ahad)~gotong royong 5S..(mesti pergi...malas betul)
23hb(sabtu)~wedding kak sila @ kemaman..(mesti pergi jgk..ayyooo)
29hb(Jumaat)~PEDOMAN event..(annual event utk setiap hospital kpj..eee)

ok fine..semua yang di atas saya terlibat..ish..tak nak cerita psl kerja..tak suke..huhu..=(

Pukul 1,pulang dari keje, ingat nk tonton wayang..tp esok nak kluar bli sluar baju segala..so tak jadi..terus balik rumah..*landing atas katil sambil ber-psp..tak sampai 15 minit..terus zzzzZZzzz...


p/s: saya sedang ber-facebook-ing sekarang...=)....

0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting