Monday, June 25, 2012

camni la kalau dah kawennn...

Curhat by I E Z S M Y at 6/25/2012 11:54:00 AM
kadang2 terasa misteri bila kita tak tau rupa sebenar anak yang dalam perut ni. ikut rupa mak nya ke, bapak nya ke. chubby ke pipi labuh ke. 4d scanner kan ada.. eh memang lah, tapi takkan setiap kali checkup nak scan 4d aje kan. bukan murah pun harganya haa.

terasa macam masuk Deco bersama Eric Leong, bila kita kena tunggu laaamaaa lepastu bukak pintu dia jerit "SURRPPRIISEEEEEE!!!!!!!!" dengan muka hepi gile. oh mak kau tekejot mak jemah haaa. hmm aku rasa macam tak ada kena mengena pulak. eh lantak lah lebih kurang la kot.

tapi maksud utama dia adalah MISTERI. tak sabar pulak nak tunggu si kecik ni keluar.



*****************************************


kesinambungan dari tajuk kat atas. camni la kalau dah kawen. kurang masa nak berblog bagai. lagi pulak tak ada isu yang nak di bangkit kan. eceh. lebihkan masa dengan suami. berguling2 dengan suami. eh maksud nya bergurau senda sambil tengok dvd. jangan pikir bebukan sangat.

tambah lagi tengah berbadan dua. dulu berangan nak berbadan dua, sekarang realiti dah haa amekaw. memang aku nak berehat je banyak2 sambil mengunyah. dan badan dah start mengembang. oh jeles tengok orang badan kurus. wuuuu...

jadi memang jarang lah nak hadap benda alah blog ni. ok bai.









0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting