Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 14, 2012

campur campur.

Curhat by I E Z S M Y at 5/14/2012 12:47:00 PM
hey peeps. kembali semula mengarang setelah sekian lama menyepi. tu dia ayat sastera mai doh haha. i've been in uncomfortable situation past 2,3 weeks ago, jadi memang tak tengok blog pun. bukak laptop kat rumah pun malas.


amik cuti seminggu untuk rehat kat rumah minggu lepas. terasa nak rehat puas2 tidur tengok tv tidur makan tidur oh bestnya. kuat tidur dia ni. kepala pening, badan terasa lemah n lemau jadi tidur is the best kot. haha. dan sekarang kena kurangkan sikit sebab dah balik kerja. jadi tidur malam aje. (-,-)


semalam hari ibu. si dia wish lepas pukul 12 malam, aku dah separuh tidur sambil dengar mp3, pandang si dia kat sebelah and he said "Happy Mothers Dayyyy". even belum jadi mak lagi hehe. takpe bakal. macam biasa aku tanya "wish je ke?" "dah tuuuu.. tunggu yang dalam perut ni keluar nanti..." si dia balas. oh ok. fine. aku tuntut bulan 7 nanti. haha.


during the day celebrate sikit2 with family. since weekend memang aku duk umah PIL, jadi buat la makan2 beli kepsi pizza n kek sebijik. my baby suka dapat makan berkolestrol itu. mak nya lagi la suka. haha. jemput mak abah aku datang, tapi abah tak sihat. alaa tak syok. =(
gambar tak ada sori. keadaan time berbadan dua ni yang sangat serabai memang tak la aku nak bergambo sakan.


ok tu je lah update setelah menyepi yek. nanti kalau rajin update lah. hehe. mak malas lagi nyah. kbai.









2 curhat:

♥ Elin Adrenalin ♥ on Monday, May 14, 2012 3:35:00 PM said...

haa..org tua2 kata klu malas ni baby boy :)

I E Z S M Y on Wednesday, May 16, 2012 5:05:00 PM said...

aminn... kalau masin kate elin tu. hehehe..

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting