Friday, July 13, 2012

Sweet seventeen.

Curhat by I E Z S M Y at 7/13/2012 09:28:00 AM
eh ai always cute lah.



HAPPY BIRTHDAY TO ME YESTERDAY!! eh? haha.


sweet 17 for I-dont-know-how-many-times-haha. age is just a number. I still feel young bahaha! ok cukup la perasan muda kau dah nak jadi mak orang dah peahhh oii.


no celebration was made yesterday. sedih? takkk.. tak perlu parti2 buih terkinja kinja sambil minum air oren segala bukan muda lagi pun. eh sedar pulak haha. tapi janji dengan si dia kena belanja makan hujung bulan nanti. ok sekarang pikir nak makan apa. harus yang berharga sikit haha. hmmm aku teringin makan lobster. eh bukan, sikecik ni buat aku teringin nak makan itu. sorry sayang, mummy terpaksa gunakan kamu. kehkeh. si dia mungkin kata ok, tapi muka ketat sambil menjeling tajam haha. eleh tak heran, jelingan aku lagi tajam lah.


jadi semalam tak ada lah surprise yang melampau sampai rasa nak menetes air mata ni haa. cuma ada la jugak, orang ofis belanja breakfast n lunch. terima kasih! lepastu balik kerja macam biasa. malam si dia masakkan dinner, lepastu puji lah sedap sebab nak mintak dia basuh pinggan sekali haha. birthday girl kannn. terima kasih daddy sayang! walaupun muka dia ketat. huh. bukan selalu pong.


ok lah bai. nanti update lagi. kot.










0 curhat:

 

The memorable memory.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting